poniedziałek, 27 stycznia 2014

Witam!!!

Witam!!!!! Ten blog będzie o One direction. Może teraz małe zachęcenie do czytania!!!!!

Cztery dziewczyny. Każda na swój sposób wyjątkowa. Przyjaciółki. Co je połączyło? Zapał do koloru. .Pierwsza artystka, druga śpiewaczka, trzecia gimnastyczka,a czwarta pisarka. Każda ma inne zainteresowania, inne talenty, choć to samo marzenie. Spotkać kogoś kto da szczęście!

Więc to małe zachęcenie do czytania!!!! Niedługo na blogu pojawi się prolog lub rozdział pierwszy! Do zobaczenia!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Łooo coś innego c:
    Tak naprawde lubie 1D więc będe czytać C:
    Ps. Moje koleżanki też piszą o nich, więc jak chcesz to mogę ci podesłać linki do ich blogów ;)
    Ps2. Dawno nie wchodziłaś na mojego bloga :/ a szkoda. Nie wuem co jest tego przyczyną, ale zapraszam C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam trochę zabiegana i nie miałam czasu, żeby czytać. Wiesz u mnie są już ferie, a wcześniej musiałam trochę popoprawiać ocen, żebym miała dość zadowalającą, a jeśli chodzi o linki to poproszę, chętnie poczytam, a na twój blog wejdę jeszcze dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, zaczynam czytać.
    http://hey-im-a-witch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń